گل های سر سبد پیامک ها جوکها لطیفه ها (شاد غمگین عاشقانه پر احساس و...) بیا و بخون هرچه دوست داری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

گل های سر سبد پیامک ها جوکها لطیفه ها

(شاد غمگین عاشقانه پر احساس و...)

بیا و بخون هرچه دوست داری بر دار و ببر

 

 

 

خوشگل نازنینم:

ترا به ستاره گان زیبا تشبیه می کنم

اما ترا زیبا تر از همه آنها می دانم چون آنها میلیونها هستند اما تو یه دونه ای.

در معرکه عشق گاهی اتفاقی روی می دهد که عقل از درک آن

عاجز و زبان از توصیفش قاصر می ماند،

پای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود

گفت این سگ گاه گاهی کوی لیلی رفته بود

مجنونتم دیونه

   ))))))))))))))))))))))))))

چشمان تو آئینه زیبای ودلربائی است

چون من در چشمان توصداقت وعشق و وفا دلنشینی ودلربائی عشق را دیدم،

 ای صفای زندگی من و

ای حیات جهان عشق من:

تا تو نگاه می کنی  کار من آه کردن است

جان به فدای چشم تو ای چه نگاه کردن است

      *************

باز این دل بیقرار من در برزخ تنهائی در آتش رنج و درد می سوزد خاکستر می شود

تک درختی خسته ودلمرده در صحرا منم

ای پرستو های عاشق ،عاشق شیدا منم

همدمی ها کرده ام با مردم این مرز و بوم

لیک اکنون بی کس وآواره وتنها منم

********

تمامی ناگفته های من در این دو جمله خلاصه می شود

پس ای بهترینم این جملات عاشقانه ام را که با خون

دل نوشته ام در گنجینه قلبت حجاری کن:

زندگی بی تو عذاب ، زندگی با تو بهشت.

          ************

عزیزم،گلم ،نازنینم :

تو را ازصمیم قلب دوست دارم

تو با آن نگاه آتشناک دلکشت

دل عاشق مرا تا ابد اسیر دام محبت عشق و وفای خویش کرده ای،

هرچند که حاصل تو غم بود

قربان غمت شوم که کم بود

دردا ودریقا! که ثانیه های دور از تو بودن

به دقایق و دقیقه ها هم به ساعت ها وساعات فراقف به

ماه ها وسالها انجامید ،ولی تو نیامدی!.....

به لبم رسید جانم تو بیا که زنده مانم

پس از آنکه من نمانم به چه کار خواهی آمد؟.....

       ***********

جفا کردی خطا کردی نمی دانی چها کردی؟

اگرچه یار ما بودی خیانت بهر ما کردی

نشستی با رقیبانم زدی آتش به سامانم

شدم حیران نمی دانم چرا با ما جفا کردی

نمی گفتی وفادارم؟ نمی گفتی ترا دارم؟

                           نمودی سخت آزارم عجب با ما وفا کردی!...

))))))))))))))))))

ای زیبا روی جهان تو سر حلقه خوشگلان جهانی ومن شیداترین

عاشق دلبسته حُسن تؤام:

جمال یوسف مصری شنیدی؟

ترا خوبی دو چندان آفریدند

زباغ عارضت یک گل بچیدند

بهشت جاودان زان آفریدند

)))))))))))))

چگونه می توان عاشقانه زیست ،

 و با محبت زندگی کرد ولی در غم عشق غوطه

ور نشدچون:

آنچه در عشق تؤام دم به دم است

رنج در رنج الم در الم است

دل من گنجینه عشق توست

دوست دارم گوهر دلم.

(((((((((((

چه جوری  ؟

وبا چه زبانی وبا کدوم شیوه و روشی بهت بگم

وثابت کنم که دوستت دارم

 ومیمیرم واست.....

 می کشمت سوی خویش این کشش قلب ماست

قلب تو گر آهن است قلب من آهن رباست

       ***********

 ای بیوفای خوشگل و ای که از حال عاشقت بی خبری

 وای نازنین دلنوازم:

 واسه مشق شب عشق100بار بنویس

 اونی که یادش نمی کنی همیشه به یادته،

 یادم کنی یا نکنی

همیشه من به یادتم

(((((((((((((((

آه  وصد داد که ازجور وبیداد زمانه وار بی مهری معشوقه

 مرا تاب وتوانی ورمقی نمانده است.

چه می پرسی زفریادی که پنهان در گلو دارم

که مُهر خامشی  بر لب ز بیم آبرو دارم

میان گریه می خندم میان خنده می گریم

خدا را با خیال خویش اینسان گفتگو دارم

     ***************

درآسمان زیبای الهی شبها ستارگان با زیبائی تمام دلربادی می کنند

ولی آن همه ستاره گان بی شمار

به زیبائی تو غبطه میخورند تک ستاره آسمان عشق من دوست دارم

مه من زجمع خوبان به کسی ترا چه نسبت

تو زیاده ای ز ماه و دگران کم از ستاره

))))))))))))))))))))))))))

بهار به چهره زیبای تو می ماند

 پاییز غمفزا شباهتی کامل به رخسارغم دیده عاشقان دارد

پس ای نازنینم با حضور خویش

در محفل پاییزی من بهار شادی را به ارمغان بیاور....

 

روی زردم را ببین برگ خزان را یاد کن

با بزرگان کم نشین بیچاره گان را یادکن

خیلی میخوامت بهار من

************

چرا مار نمیتونه به مسافرت بره ؟

 

چون دست ندارد برای خداحافظی تکان دهد!

)))))))))))))))))

مامانه داشته واسه بچش لالایی میخونده بعد از 15 دقیقه

بچه میگه :

خوب دیگه مامان خفه شو

میخوام بخوابم!!!

................................

معلم : وقتی می گوییم :

دانش آموزان کلاس تکلیف های خود را با میل

انجام می دهند.

میل در این جمله چه نوع کلمه ای است؟

دانش آموز : اجازه! حرف اضافه.

((((((((((((((((((

اولی : یک روز توپم رو شوت کردم ،

رفت کره ماه ، خورد توی

سر یک نفر و برگشت.

دومی :

عجب

پس آن توپی که خورد توی

سرم تو شوت کرده بودی؟!!!

))))))))))))))))))))

اولی : چه نقاشی قشنگی! اما معلوم نیست

طلوع آفتاب را نشان

می دهد یا غروب آن را.
دومی : نگران نباش من میدانم غروب

آفتاب است. این نقاش

هیچ وقت زودتر از 12 ظهر

بیدار نمی شود.

)))))))))))))))))))))

زن : واسه اینکه

زن از شوهرش می پرسه: عزیزم ،

تو منو دوست داری؟
مرد میگه : خوب معلومه عزیزم ،

اگه دوست نداشتم چطور می تونستم

هرشب بیام خونه پیشت وقت و عمرم رو تلف کنم!!!

((((((((((((((((((((

عزیزم
خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم
اما روم نمی شه…
من…
من عاشقت شده ام
با من ازدواج می کنی ؟
به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم

بفرستم خوبه؟
گفتم تو دختری، اخلاق دخترا

رو بهتر می شناسی!
.

 

 

 

می گن مردهای مجرد کمتر از

مردهای متاهل

عمر میکنند ،

اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از

مردهای مجرد آرزوی

مرگ می کنند.

 

 (((((((((((((((((((

 

مرد : قسم می خوری که منو به خاطر

پولهام دوست نداری؟

زن : صد هزار تومن بده

تا قسم بخورم!

 

))))))))))))))))))))))
 

زن : اگه امشب نیایی بریم خونه مامانم دیگه منو نمی بینی!

مرد : برای چی؟

زن : واسه اینکه چشماتو در می آرم!

 


 

)))))))))))))))))))))))))

 


دغدغه های پسر جوان :
کار ندارم ، پول ندارم ، سربازی نرفتم ، ماشین و خونه ندارم ،

و …
دغدغه های دختر جوان :
لاک ناخونم پاک شده ، مهری سرویس طلا خریده

، دختر خاله ام ماشین داره ،

مامان غذای خوب نمی پزه ،

عروسکمو هنوز نخوابوندم

))))))))))))))))))
سه چیز که با صدای (غ ق ) شروع میشه

و ایرانیا بهش خیلی

علاقه دارن
قلیون و غیبت و قورمه سبزی


اصلا خوراکه ها

(((((((((((((((((((((((((

سام عليك:
اين اولين پستمه و اما...
بچه كه بودم خيلي دوست داشتم

دروازه بان تيم سوباسا

اينا بشم

(آره دادا دروازه بانيم حرف نداره)


سرتونو درد نميارم سر مسائل

مالي به توافق نرسيديم

نامردا رفتن با واكي باياشي قرارداد بستن

 ((((((((((((((((((((((


امروز صبح تو برجك ديده باني نشسته بودم و داشتم با هندسفري

آهنگ گوش ميدادم. يهو احساس كردم

بيسيم داره منو صدا ميكنه؛ سريع هندسفري رو از گوشم

بيرون آوردم ببينم چي ميگه

ولي ديگه آخر پيام بود و من فقط شنيدم گفت:

"...دريافت شد؟؟‏"
منم يهو حس شوخ طبعيم گل كرد و گفتم: "

در يافت نشد؛ ولي پنجره يافت شد‏!‏‏"
  از شانس كج و كوله ما؛ ماشين فرمانده ام هم داشت از اون نزديكي رد ميشد

و اين حرف ما رو از بيسيم ماشينش شنيد...
با اجازه تون؛ به صورت كاملا شيك و مجلسي 72

ساعت اضاف خدمت نوش جان كردم‏!
)))))))))))))))))))))))

ﺟﻨﻴﻔﺮ لوپز ﻭ آﻧﺠﻠﻴﻨﺎ ﺟﻮلی با این

همه دَک و پُوز ﻓﻘﻂ ﻳﻪ

ﭘﺮﻭﻓﺎﻳﻞ فیسبوک دارن..!


اونوقت بعضی از دخترهای ایرانی اینجورین :


Orginal پارمیدا ..
I پارمیدا ..
II پارمیدا ..
III پارمیدا ..
پارمیدا ﺩﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﺩﻧﺪﻩ ، پارمید

ا ﭼﺮﺍ ﻧﻤﻴﺨﻨﺪﻩ ...
بماند كه اسمه اصلیش

زلیخا ویا سلطان...." هستش..!!!

((((((((((((((((((((((((((

 

قبل از اردواج

مرد: دیگه نمی تونم منتظر بمونم

زن: می خوای از پیشت برم؟

مرد: فکرشم نکن

زن: منو دوست داری؟

مرد: البته

زن: تا حالا به من دروغ گفتی؟

مرد: نه، چرا این سوال رو می پرسی؟

زن: منو مسافرت می بری؟

مرد: مرتب

زن: منو کتک می زنی؟

مرد: به هیچ وجه

زن: می تونم بهت اعتماد کنم؟

بعد از ازدواج:

همین متن رو از پایین به بالا بخونید

 

           

 

دنیای بیرون انسان آیینه درون اوست 

پس هرگونه خودمان را به تصور درآوریم

زندگانی همان گونه جریان پیدا می کند

               ((((((((((((((((((             

دوری و دوستی

افسانه است  دوری  دوستی نمیاره

دوری دلتنگی میاره .....

(((((((((((((((

گاهی یادی ، نگاهی ،پیامی ، سلامی ،

اس ام اسی ،لنگه کفشی پرتاب کن

آخه دلم خیلی گرفته خوشگلم

                  ************

 

)))))))))))))))))))))

دوستت دارم هیچ می دونستی؟

دوستت داری خوشگله اینجوری نه !

نه اونجوری نه جیگرم !

می خوای بگم چه جوری ؟

بد جوری

                      ************

 دوست دارم شمع باشم در

دل شبها بسوزم

روشنی بخشم میان جمع

و خود تنها بسوزم

                     ************                

رخسار زیبایت وجودم را از یاد برد

و چشمانت مرا در حلقه عشقت

گرفتار کرد

و لبان شیرین و غنچه وش

توعقل را از کفم ربود

و اکنون با دلی خسته وشوریده و

مالامال ازدرد وغم عشق

 مجنونت شده ام

ای بهترینم 

                     ************             

 

 

 به خواب می روند مثل من

تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو

 دنیا فهمید خیلی حقیر است

وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم

(((((((((((((((((((((

 

افکار عاشقانه ام

را جمع که میکنم

دسته گلی می شود شبیه

تـــو برای تـــو …

 

جغرافیای کوچک من

بازوان توست !

ای کاش تنگ تر شود

این سرزمین من …

 (((((((((((((((((((

من درختت می مونم

تو تبر هم که بشی

و بخوای منو قطع کنی

آخرش یا دستمال میشم

واسه اشک چشمات

یا قلم و کاغذ می شم

واسه دلتنگیات !

 ((((((((((((((((((

سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه:

هرجا باشه دوسش دارم

 

((((((((((((((

سخت است از شدت

بغض گلو

درد بگیری

و همه بگویند :لباس گرم بپوش !

(((((((((((((((((((((((

گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو

بی هیچ امیدی برای داشتنت !

چه کسی باور کرد ؟

جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد !

))))))))))))))

یه چیز میگم

بگو باشه

یه ماچ میدی

دلم وا شه !؟

.

(((((((((((((((((((((((

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ،

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن  . . .

(((((((((((((((((((((

اتل متل یه فانوس /

فرستادم برات بوس

گرفتی بگو آره /

نشد بگو دوباره!

))))))))))))))))))))))))))

. . .

. گر نیمه شبی در آغوش من افتی /

آنقدر بوسه بر لبهایت زنم که از نفس افتی !

میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم

اگه کسی اونجا نبود ،

یواشکی بوست کنم !

)))))))))))))))))))))

ترنم باران را نثار چشمانت میکنم  نازنینم ،

تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت

و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم

و دست نوازشم را به موهایت

هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .

*******************

رفتم به نزد طبیب ز شدت تب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح

۲ تا ظهر

و ۲ تا شب!

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین

بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای تو . . .

دوستت دارم

))))))))))))))))))))))))

 

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد /

مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد /

مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

سلام یه زحمت واست داشتم

هروقت از جلو آینه رد شدی ،

این دوست منم ببوس !

*****************

میفرستم این پیامک را به دوست / ای پیامک صورت او را ببوس

بازم شادی و بوسه / تو هر لحظه و ساعت

هیچ وقت کهنه نمی شه / دوستت دارم کثافت!

 ****************

با گوشیت چیکار کردی ؟ هرچی زنگ میزنم

میگه مشترک مورد نظر خوشگله

 

ای بهترینم وای صفای جان و روح ودل زارم

هیچ می دانی که من در جهان عشق

از آن گلشن که بویی برده بودم

برای تو گلی آورده بودم

 به ره پژمرد اکنون در کفم نیست

به جز خاری که از گل خورده بودم

  

***********************


هق هق های شبانه ام خشکیده.

خاطراتم را که خواندم ،غم هم گریه کرد

دنيا...بازي هايت را سرم درآوردي...

گرفتني ها را گرفتي...

دادني ها را ندادي...

حسرت ها را کاشتي...

زخم ها را زدي...

ديگر بس است چون چيزي نمانده،بگذار بخوابم...

محتاج يک خواب ابدی هستم...

  

 *********************

حال این روزهایم را، تنها کفش هایم می فهمند

دهان بازکرده ، وشعرهای عاشقانه را برای

جاده های بی مقصد می خوانند...


گـــوشـــه گـــــیـر تـــــــــرین آدم دنیــــــــا شده ام . . .

کجــــــــایـــــی که ببینی

نـبــودنـــت بـا مـن چــــــــــه کـرد . . .

  

 

آســــــمان هم مـــثل مــــن گــــــــــرفته و گـــریان

چـــــــــــــه مــــی دانم . . .

شـــایـد او هـــــم ، یــــــــــارِ هــجــران کــــرده ای داشــــته بــــاشـد

آرام آرام ، بی صــــــدا

مـــی گـــــریـــد. . .


  *******************

غــــــمگینم...
همانـند دلـقکى که روى صحنه چـشـمش به عشقش افتاد
که با معـشـوقش به او می خندیدند

بالاتــر از سیاهــی هــم رنگــی هســت !

رنــگِ زنــدگیِ مــن...

رنــگِ روزگـارِ مــن...

رنــگِ هــر لــحظه بــودنِ مـن ...

 


 یک پنجره غبار نشسته دارم ...

کافیست نفست بنشیند وماتم کند....

 

*********************

 

دلم ازدلگیری ادم ها میگیرد !

دلم میگیرد که چراوقتی میخوام سوار سرسره بشم میگن نه !

تاب بخورم میگن نه ،دلم میخوادداد بزنم ، من بزرگ نشدم

من کوچکم مثل بچگی هام ، دلم نمیخوادکه بزرگ بشم

شماچطور؟؟؟

  *************************

چه خوش باور بودم...! گمان می کردم...

فصل درد ها رو به پایان است ...

و خوشبختی همین نزدیکیست!

افسوس...

شادی هایم بی دوامند !

 

  *********************


دلم هوای باران را کرده

دلم میخواهد آسمان هم بگرید

شاید کسی متوجه اشکانم نشود

شاید کسی نپرسد از دلیل گریه ام

فریاد بزرگی در سینه ام حبس شده

فریادی از نامردمی ها....

**************

  

 

ابر ها را دیدی؟دیشب... چه محشر کردند

از چشمانم آموختن

بارش را ....

****************

 

کلاغ سیاه خبر ازچه آوردی؟

سیاه بودنت نشانه بد خبریت است

نگو....

خبر دارم....


**************
رفتنش را با چشم جانم دیدم


آسمان، دلم بسی گرفته است!

می خواهی بجای تو هم ببارم؟!

  *****************

بعضی ها گریه نمی کنند

اما از چشم هایشان معلوم است

که اشکی به بزرگی یک سکوت

گـــــوشه ی چشمشان به کمیـــــن نشسته

 ******************

گاهی اوقات مجبوریم بپذیریم :

که برخی آدمها فقط می توانند در قلبمان باقی بمانند ،

و نه در زندگیمان ... !!!

 *************

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت

نوبت به ما که رسید قلم افتاد

دیگر هیچ ننوشت!

خط تیره گذاشت و گفت:

تو باش اسیر سرنوشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 ارديبهشت 1397 | 4:49 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.